Waarom nog via een (online) reisorganisatie boeken? De voordelen van een reis-specialist:
De voordelen van een reis-specialist:
Personalisatie. Vooral terugkerende klanten waarderen de persoonlijke benadering van de reisorganisatie. Dankzij de persoonlijke aandacht kan de organisatie beter met de vakantieganger communiceren en gerichter targeten op de wensen van de klant. Vertel de reisspecialist over je eerdere reizen en je zult zien dat hij/zij begrijpt hoe jouw reis eruit moet zien.
Tijdbesparing. (zoeken en puzzelen). Vooral bij grote landen is het vaak een tijdrovend klusje om uit te zoeken welke welke routes efficiënt zijn, hoe afstanden te overbruggen zijn, etc. Een specialist bespaart niet alleen tijd, maar geeft je ook meteen de best passende optie.
Groter aanbod. Vooral wanneer je bij een maatwerk-specialist je reis boekt, zul je de reis van A tot Z zo kunnen samenstellen als je in gedachten heb. Alles is mogelijk!
Garantie vóór en tijdens de reis: Gaat de reisorganisatie failliet? Of ben je op vakantie en gaat de reisorganisatie failliet? Dan wordt jouw geld beschermd door de SGR. De reisorganisatie moet wel zijn aangesloten bij de SGR. Controleer dit voordat je met een organisatie in gesprek gaat.
1 aanspreekpunt tijdens de reis: Vooral bij grote rondreizen is het prettig om één aanspreekpunt te hebben waarbij je terecht kan met vragen. Wil je bijvoorbeeld nog iets bijboeken tijdens je reis? Of iets wijzigen? Wanneer je alles bij 1 organisatie hebt geboekt is het eenvoudig om inzicht te hebben in je gehele reis en is de organisatie van de dagelijkse bestemmingen op de hoogte. Wanneer je alle elementen los boekt heb je vaak te maken met online bookings-sites, waar geen service tijdens de reis bij in zit. Één aanspreekpunt geeft een onbezorgd gevoel tijdens je reis.
24 uurs service tijdens de reis: Bij urgente zaken tijdens de reis is een reisorganisatie 24 uur bereikbaar, een fijn idee mocht er iets vervelends gebeuren.
Contact na de reis: Soms zijn er zaken die na de reis nog afgehandeld moeten worden, denk aan onverwachte wijzigingen van vluchten die voorkomen. Geannuleerde tickets die terug geclaimd moeten worden bij de vliegmaatschappij, maar ook persoonlijke aandacht voor de feedback op je reis wordt natuurlijk enorm gewaardeerd!
Op October 11, 2018